Činnost školního psychologa ve škole je samostatná poradenská činnost, která není přímou součástí vzdělávací činnosti školy. Jedná se o komplexní službu žákům, jejich rodičům a pedagogům, která vychází ze standardních činností vymezených ve vyhlášce č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, ve znění pozdějších předpisů. Školní psycholog se ve své práci řídí Etickými normami práce školního psychologa. Konzultace u školního psychologa jsou důvěrné. 
BakosovaB..jpg
PhDr. Bc. a Bc. Beáta Koňařík Bakošová, MBA
externí spolupráce
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel.: 736 653 003

Konzultační hodiny: dle domluvy


Konzultace si, prosím, domlouvejte předem (emailem, telefonicky, osobně), abych se Vám mohla plně věnovat. 
obr_psycholog.jpg

KDY JE MOŽNÉ VYHLEDAT ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA? 

  • Žáci se mohou na školního psychologa obrátit kdykoliv se necítí dobře, něco je trápí, chtějí si popovídat nebo když potřebují pomoci s řešením různých problémů (s učením, kamarády, se špatnou náladou…).
  • Psycholog je tu také pro rodiče, kterým nabízí konzultace či poradenství při řešení výchovných, výukových či dalších obtíží žáka. Rodiče/zákonní zástupci žáků se mohou na školního psychologa obrátit např. v případech:
    - kdy mají pocit, že jejich dítěti se ve škole nedaří
    - když zaznamenají u svého dítěte znepokojující změny v chování, prožívání (bojí se školy, má špatnou náladu, je úzkostné…) či školním výkonu
    - kdy se jim dítě svěřilo s problémy ve škole, které považují za závažné
    - když je pro rodiče komunikace s dítětem problematická či v případě častých konfliktů, s jejichž řešením si nevědí rady
    - když má dítě jakékoliv problémy, které dle rodičů spadají do kompetence psychologa

  • Pedagogům může školní psycholog pomoci:
    - řešit výukové či výchovné problémy žáků
    - zlepšovat klima ve třídě, spolupracovat s třídními kolektivy
    - pečovat o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
    - zlepšit vzájemné vztahy mezi žáky či mezi žáky a pedagogem
    - vyhledávat nadané žáky a žáky s obtížemi v učení
    - podílet se na preventivních aktivitách
    - vypovídat se, uvolnit napětí

 

Dokumenty k seznámení a ke stažení: 

   

         

               

        


Základní škola Krnov, 
Žižkova 3, okres Bruntál,
příspěvková organizace

1610987776869.jpg